2015. október 19., hétfő

Megfogott amilyen vagy 12. rész +18

12 fejezet


~Bill szemszöge~

Beültünk a taxiba,  de ajkunk egy pillanatra sem vált el egymástól, csak annyi ideig, míg Tom elmondta, hova lesz a fuvar.
- L-Lombard Straße-ra kérem!- nyögte Tom nagy nehezen, ugyanis olyan szenvedélyesen csókoltam, hogy még levegőt is alig tudott venni. 
- Bill! Nem bírom, szükségem van rád!- motyogta Tom, majd azzal a mozdulattal az ölébe ültetett. Akkor éreztem meg, hogy mennyire is vágyik rám, ugyanis a hímtagja eléggé nyomta a hátsófelem, de ez csak azt üzente, hogy többet akar.
Körülbelül 10 perc csókolózás, és nyögés után megérkeztünk a házunkhoz. A taxi sofőr nagyot nyelt, és ijedten nézett ránk.
- 15 euró lesz, uraim!- mondta félénken.
Tom a kezébe nyomta a pénzt, kiszállt a kocsiból, és mielőtt én is kihuppantam volna, az ölébe vett, és bevitt a házba. 
Elégé féltem az elkövetkezendő eseményektől, mivel vannak meleg ismerőseim, és beszélgettünk már erről. Nem hallottam sok pozitív megjegyzést arról, hogy mégis mennyire fáj. De ahogy belenéztem Tom szemeibe, nem bírtam magamon uralkodni, és kiéhezettem tapadtam ajkaira.
Hozzábújtam, hogy éreztessem vele, még nem csillapodott le a vágy, amit még egy fél órája hozott lázba.
- Ah..Bill! Mennyire kemény vagy!- nyögte Tom, majd a falhoz szorított. A fülemhez hajolt, és azt hittem ott helyben elélvezek, amikor meghallottam mit súg:
- Szétcsókolom a tested, aztán keményen megduglak -jelentette ki, és belemarkolt a fenekembe. Azzal a hévvel felkapott, én körbezártam a lábam a vékony dereka körül. Kiéhezetten faltam az ajkait, Tom pedig az ágyat közelítette meg a hálószobájában.
Ledobott az ágyra, aztán felém térdelt, és úgy folytattuk a csókolózást. De Tomnak ez nem volt elég, megfogta a felsőm, és szinte letépte rólam. 
- Tom.. Azt..Ah.Akarom, hogy megdugj..keményen..ah-ahogy mondtad -nyögtem neki, ugyanis elég nehéz volt, épeszű ember módjára gondolkozni, mialatt a testvérem a nyakam, és a hasam csókolgatta.
- Várj! - nézett csábos mosollyal, és egy pillanatra ott hagyott, amitől nyöszörögtem egy kicsit, de miután újra megéreztem a meleg ajkaink kontrasztban a hideg piercingjével azt hittem ott helyben elvesztem az eszméletem.
A bátyám óvatosan lehúzta az alsónadrágom, és rámarkolt. Először elég félénk volt, de amint meghallotta elég mélyről jövő nyögéseimet, azonnal bátrabb lett, és ő maga is hangosan zihálni kezdett.
- El fogok menni! - Tudta Tom, hogy mire célzok, ezért abbahagyta, majd a mellbimbóimban lévő fémtárgyat vette egy kicsit "szemügyre". Szinte már a fellegekben jártam, miket nem tud a nyelvével. Majd elővett egy síkosítót, és az ujjaira kente.
- Felkészültél? Mert szét foglak kúrni -  mondta, majd egy ujját belém helyezte. Fájt, de a fájdalomnál az élvezet, és az, hogy Tom állatias hangját hallgattam, pont elég volt, hogy lejjebb csússzak, mélyebbre Tom érintésébe, és ritmikusan mozogni kezdjek az ujjal együtt.
- To..Tom..Ahh..- nyögtem egy kis fájdalommal a hangomban.
- Nyögj még! Gyerünk! Hangosabban! Mutasd mennyire akarsz!- izgatott tovább, majd még egy síkosított ujját belém helyezte.
- Tom..Magamban akarlak! - néztem rá komoly arckifejezéssel. 
- Bill, ez biztos, hogy jó ötlet? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Tom! Kérlek! Annyira vágyom rád! - nyöszörögtem neki.
- Rendben..emeld meg a csípőd, és lazulj el! - sóhajtott egyet, majd lassan belém hatolt.
- Bent van már teljesen? 
Rosszabbra számítottam, de így is eléggé feszített Tom becsessége.
- Még csak félig! Nagyon fáj? Abbahagyjam?- kérdezte aggódó tekintettel Tom.
- Ne!..Ah..Csináld! - nyögtem neki, hogy elhiggye, lejjebb csúsztattam a kezem Tom válláról az izmos hátsófeléig, majd belemarkoltam. Ennek hatására Tom kéjesen felnyögött, majd lassan mozogni kezdett. 
A testem minden mozdulatnál idegen módon megfeszült, de ahogy Tom simogatta a combom, a csípőm, majd rámarkolt, rögtön elszállt minden fájdalmam. 
- Annyira nagy, és kemény a farkad Tom..ahh- sóhajtottam. 
Ahogy Tom becsesség mélyebbre-mélyebbre hatolt, már szinte a mennyország kapuját súroltam, amikor Tom megfogta az egyik lábam, és felemelte, hogy jobb szögben érhessen el. 
- Még! Jobban! Keményebben! Tom! - kéjes élvezettel nyögtem neki, ami látszólag bejött, megsimogatta az arcom, majd gyengéden, mégis erőszakosan megcsókolt.
- Annyira jóh..ah Bill.. Sokkal szűkebb vagy, mint egy lány..- sóhajtotta Tom.
Éreztem, ahogy a testem megfeszül, és az orgazmus csodálatos érzése egy másik, természetfeletti országba repít. De mielőtt elélveztem volna, Tom teste megfeszült, becsukta a szemét, kinyitotta a száját, majd egy forró, mélyről jövő nyögés kíséretében belém élvezett.
Ahogy megéreztem ezt magamban, engem is azonnal magával ragadott ez a csodálatos érzés. Tom kihúzódott belőlem, ennek hatására picit felszisszentem.
- Valami baj van? -kérdezte aggódó tekintettel a bátyám.
- Semmi baj! Minden rendben! Csodálatos voltál!- mondtam, majd egy félénk csókot adtam bátyám puha ajkaira. Ő bólintott egyet, majd mellém feküdt.
- Lehet, hogy holnap le sem tudsz majd ülni - mondta kuncogva.
Életem legszebb, és természetesen legélvezetesebb éjszakáját éltem át, a szószoros értelmében! Már csak abban reménykedek, hogy Tom is így gondolja, olyan elhidegültem fekszik mellettem. Tudom, hogy már sok ilyen "kalandban" volt már része, de úgy gondoltam, hogy őt is felkavarja majd. 
Lehet csak egy újabb "egy éjszakás" kaland voltam neki. Holnap mindenre fény derül.

3 megjegyzés:

  1. Én tényleg nagyon szeretlek téged! *.*
    Nagyon jó lett! Nekem nagyon tetszik! :D Bár gyorsan a lényegre tértek. De asszem ez ilyen idős korban teljesen okés :D Nagyon jó vagy!
    Várom a folytatást! ^^

    VálaszTörlés
  2. Sztem is gyorsan a lényegre tértek, meg maga a kettejük között alakuló dolgok sztem egy picit gyors volt, de szépen megírtad. Személy szerint én nagyon kíváncsi vagyok a Georg-Lena párosra is. Remélem, hogy jó vége lesz ennek. Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  3. Tom már csak ilyen, direkt írtam így!:)
    Tamcsi, én is szeretlek! *.* :D
    Eva, köszönöm!:) Minden megy majd a maga módján!:)
    Köszönöm a bíztató szavakat, igyekszem a folytatással! :D

    VálaszTörlés