2015. november 15., vasárnap

Megfogott amilyen vagy 15. rész +18

15. fejezet

~ Bill szemszöge ~


Már zavart ez a csend az utazás alatt, kínosan éreztem magam, amiért Tom előttük ráütött a fenekemre.
- Hát köszönöm, hogy elhoztál!
- Á, nincs mit!-válaszolta unottan Georg, majd elhajtott.
A házból kiszűrődött a TV hangja, Tom mindig bömbölteti. Lehet süket?
Amit beléptem, Tom "édes" hangja ütötte meg a fülemet.
- Szar csatorna! Szar, szar, szar! Ez még szarabb...Oh! Sexy lány!- beszélt magában.
- Hello! Tom! Megjöttem! - mondtam vidáman.
- Bill! Semmi normális nem megy a TV-be, ezért neked kell szórakoztatnod!- mondta, és kajakánul vigyorogni kezdett.
- Szórakoztatni? Mégis hogyan?- kérdeztem. Megpróbáltam csábos lenni, hátha megint összejön.
- Gyere velem videojátékozni!- pattant fel a kanapéról Tom.
- Oké- mondtam meglepetten. Hát, kicsit sem erre számítottam, ismerve Tomot.
A testvérem a szobájában elkezdte magyarázni, hogyan működik a játék, de felőlem kínaiul is mondhatta volna, ugyanannyit értek belőle.
Ezek után nem csoda, hogy folyamatosan ő nyert, de nem érdekelt. Az örömteli kurjongatásaitól és a vigyorától teljesen beindultam.
- Háhá, zsinorban negyedszer győztelek le!- pattant fel gyerekesen, majd kinyújtotta a nyelvét.
- Nem érdekel- súgtam neki, és vágytól fűtötten megcsókoltam.
Tom eleinte meglepett arcot vágott, majd teljesen átadta magát, és vetkőztetni kezdett.
Nem telt sok időbe és teljesen meztelenül álltam előtte, kiszolgáltatva neki.
- Hmm...nem is gondoltam volna, hogy a kicsontozott pulykák ilyen sexyk- mondta. Szavaira odalent éledezni kezdtem.
Tom végignézett rajtam, majd tekintete megállt ott.
- Valaki nagyon kanos- mondta kajakánul vigyorogva.
- Leszopjalak?- kérdezte, és egyre jobban hozzám simult.
- Aha- mondtam teljesen ledöbbenten. Nem számítottam arra, hogy Tom ki akar elégíteni.
A testvérem leguggolt elém és elkezdte nyalogatni a férfiasságom.
- Tom, vedd a szádba!- nyögtem hangosan.
- Milyen kis agresszív lett valaki - mondta pimaszul, mielőtt teljesítette volna kérésemet.
- Tom...kérlek...gyorsabban - kiáltoztam és megmarkoltam Tom rasztáit, erre a testvérem azonnal elhúzdótt tőlem.
- Bill, engedd el a hajam! Az a szexepilem...meg minden más rajtam, de akkor is...engedd el!- mondta szigorúan.
- Jól van, felfogtam, csak légyszíves folytasd!- válaszoltam neki erotikus hangon.
- Ha ennyire szeretnéd, kérd szépen!- vigyorgott.
- Tom, bassz meg a kurva anyádat!
- Biztos vagy benne? Azt akarod, hogy anyát dugjam meg?- forgatta ki a szavaimat.
- Tom, tedd a farkad a kibaszott lyukamba!- mondtam komolyan.
- Hát nem is tudom. Ez nem helyes. Meg fogjuk bánni- játszadozott velem pimaszul mosolyogva.
Meguntam a játékát, lehúztam a nadrágját és a számba vettem férfiasságát, belé fojtva a szót.
Tom egyre hangosabban kezdett nyögni és végül ő is belemarkolt a hajamba.
- A hajam!- mondtam kényesen, mire Tom egyre jobban nyomta a fejem a férfiasságához.
- Nem érdekel! Csináld tovább!- nyögte Tom, mire hátravetette a fejét, és egy hatalmasat nyögött, majd még mélyebbre nyomta magát a torkomban, amitől fulladozni kezdtem.
Pár perc zihálás után a számba élvezett.
- Baszottul a kibaszott lyukadba akarom tenni a méretes farkamat, és látni akarom, ahogyan hangosabban és hangosabban nyögsz amíg én keményen szétfeszítem a szép kis hátsódat.- mondta elsötétedő szemekkel Tom.
- Tom! Te meg baszottul beindítasz azzal, hogy így beszélsz hozzám. Gyere, és tegyél magadévá. - próbáltam neki visszavágni, de annyira figyeltem keményedő, és roppant nagy férfiasságát, hogy azt sem tudtam igazából mit beszélek.
Tom az ölébe vett, és a  szobáját próbálta megkörnyékezni kisebb nagyobb szerencsével. Mivel anya nem mert bejönni testvérem szobájába a nem túl kellemes szagok miatt, ezért természetesen bátyám szobája körülbelül egy disznóóllal hasonlítható össze.
- Ah Tom! Nem akarok lefeküdni..Ide..- mutogattam az "ágyára".
- Akkor mégis hol a fenébe akarod csinálni?
Hümmögtem egy sort, majd folytattam, amit elkezdtünk. Lehúztam Tomról a felsőjét, valamint a  nadrágját az alsójával együtt. Majd mire észleltem volna, rajtam sem maradt egyetlen ruhadarab sem. Tom kajakán mosollyal nézett rám, és belemarkolt a fenekembe. Én egy gondolattól vezérelve megfordultam, és hátranyomakodva fúrtam hátsófelem Tom érintésébe. Tom még néhányszor belemarkolt, simogatta, amitől már remegtek a combjaim, majd egyszerre két ujját belém helyezte, és ritmikusan mozgatni kezdte.
- Ne cseszekedj már annyit! Dugj már meg végre! - mondtam kéjtől fűtött hangon, már nem bírtam várni. Tom egy cuppanó hang kíséretében kihúzta ujjit, majd helyette egy kemény, határozott mozdulattal felváltotta a férfiasságával. Én csak nyögni tudtam, és egy párszor felszisszentettem, mert Tom nem épp gyengéd módon dugta a hátsómat.
- Tom, ez fáj!- szóltam, amikor tényleg nem bírtam tovább, de Tom szinte semmit nem csinált. Mivel ő nem nyúlt a férfiasságomhoz, ezért kénytelen voltam, hogy enyhítsek fájdalmamon magamat kielégíteni. Amikor ezt Tom meglátta, megállt, keményen nyomta a farkát a hátsómba, már azt hittem szétfeszít belülről, és elérte a prosztatámat aminek kíséretében egy apró nyögést hallattam.
- Tedd a kezed a fejed mögé!- utasított kemény hangon. Én mint az engedelmesség példaképe, tettem amit mondott, és felemeltem a kezem a fejem fölé. Nem sok kellett, Tom máris megfogta égnek eredő hímtagomat, és egyenletes csukómozdulattal a bőrt húzogatni kezdte.
Túl sok élvezet volt ez nekem, amíg Tom keményen vágódott a lehetetlenül  szűk hátsómba, farkával a prosztatámat célozva, addig a csuklója a merev hímtagomat kényeztette, nem bírtam tovább, a testem megfeszült, vadul a hasamra, és a kezébe élveztem.

4 megjegyzés:

  1. Huh... Azért Billnek van lelki ereje ha a fogorvos után ilyenekre vállalkozik! XD
    Először azt hittem Tom tényleg csak játszani akar. De tetszett, hogy a végén ez sült ki belőle! A szexjelenet meg hát... Nyers volt. Eléggé. De tetszik, hogy te nem finomkodsz vele :D Jó a nyíltságod! Nekem legalább is bejön.
    Egy dolog lenne. Nekem az a felmentek a szobába de mégse ott videójátékoztak, meg, hogy végül hol is csinálták rész zavaros lett egy picit.
    Várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a kommented és hogy ilyen őszinte vagy! :D
    Bill nagyon is erős férfi khm...fiúcska..xD
    Lehet kicsit beszívtál, azért nem tiszta minden. Andreas adott neked a drogból?:o
    A következő rész hamarabb jön majd, mint gondolnád! Zsepiket készíteni...;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öhm... Az lehet, hogy nem aludtam eleget!
      Jaj... Mintha nem bőgnék így is mindenen! :P

      Törlés
  3. Vártam már a folytatást nagyon. Egy kicsit szerintem is nyers volt az ominózus esemény, de lehet ez a sztori pont ezt kívánja meg. Az idő múlásával úgy is alakulni fog még az egész írás. A Tom szobájával kapcsolatos dolgot szerintem is eltévesztetted, mert már eleve oda mentek fel játszani.
    Komelmentemet nem bántásbak szántam, csupán építő jellegű kritikának. Ennek látom értelmét, hisz ebből tanulhat, fejlődhet az ember. Nekem is sokat jelent :) Emellett viszont tudodnod kell, hogy imádom, hogy írsz és hogy ilyen kreatív vagy. Novellákat is szívesen olvasnék tőled. A folytatást pedig már nagyon várom :)

    VálaszTörlés